9 Ushqimet më të mira për rritjen e aktivitetit të trurit


0
11 shares
grup ushqimesh
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

1.Peshku i ujerave te ftohta

Peshku yndyror I ujërave të ftohta, të tillë si sardelet, salmoni i egër dhe skumbri, mund të ndihmojnë në përmirësimin e funksionit të trurit, sepse ato përmbajnë nivele të larta të acidit dokosaheksiaenoik ose DHA, një acid yndyror esencial si omega-3.salmon

2.Arrat

Arra përmbajnë disa antioksidantë të ndryshëm, të tillë si polifenolet. Polifenolet mund të ndihmojnë në rritjen e funksionit të trurit, sepse ndihmojnë në çarmatosjen e radikaleve të lira në trup, të cilat janë provuar që shkatërrojnë qelizat e trurit.

3.Klorela

Është një algë e gjelbër që mund të ndihmojë në nxitjen e fuqisë së trurit, në sajë të një ushqimi unik që përmban i cili quhet faktori i rritjes klorela, ose me akronimin CGF.

4.Frytat e pyllit

Të gjitha llojet e frutave te pyllit janë te mira per trurin sepse janë te pasura me vitaminë C. Vitamina C është treguar të ndihmojë në zvogëlimin e stresit të shkaktuar nga toksinat që mund të dëmtojnë qelizat e trurit. Në fakt, aktiviteti antioksidues tek manaferrat gjithashtu është treguar të zvogëlojë dhe parandalojë simptomat e sëmundjeve neurologjike, siç është sëmundja Alzaimer.

fruta pylli

5. Farërat e kërpit

Shpesh i referohen si “zemra e kërpit”, farat e kërpit vijnë nga e njëjta bimë si kanabisi si marihuana, por përmbajnë nivele shumë të ulëta të THC-së – elementi kimik psikoaktiv përgjegjës që gjendet në nivel të lartë tek marihuana. Në vend të kësaj, farat e kërpit janë një burim i madh ushqyesish thelbësorë si proteina dhe fibra, të cilat ndihmojnë në balancimin e niveleve të sheqerit në gjak për të mbajtur funksionin e shëndetshëm njohës.

6. Avokado

Avocados përmbajnë një përbërës të quajtur kolin I cili, që ndihmon në kontrollin e funksionit të nervave dhe kujtesës dhe bën pjesë në sistemin tonë nervor qendror.

7. Bifteku

Bifteku I viçit është I rëndësishëm sepse përmban hekur. Hekuri ndihmon në transportimin e gjakut të pasur me oksigjen në trurin tuaj, gjë që është absolutisht kritike për funksionin njohës.

8.E verdha e vezës

Të verdhat e vezës janë një ndër ushqimet që permbajnë më shume vitaminë B. Në fakt, është vërtetuar se nivele te uleta te kësaj substance në trupin tonë janë lidhur me sëmundje neurodegjenerative. Pra, nëse hani vetëm të bardhën e vezëve, bëjini trurin tuaj një shërbim dhe hani edhe të verdhën.

e verdhe veze

9.Vaji I arrës së kokosit

Si një yndyrë e qëndrueshme e ngopur, vaji i kokosit është i sigurt për tu gatuar me temperatura të larta. Mund gjithashtu të përdoret si zëvendësues për gjalpin ose  në recetat e pjekjes. Nëse pini kafe, ju mund ta shijoni duke shtuar 1 lugë gjelle vaj kokosi në të, i cili promovon funksionin njohës dhe energjinë gjatë gjithë ditës pa shqetësimet e kafeinës. 

vaj kokosi

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Ju pëlqen? Shpërndajeni me miqtë tuaj!

0
11 shares

Cili është reagimi juaj?

Lot Lot
0
Lot
Acaruese Acaruese
0
Acaruese
Hutuese Hutuese
0
Hutuese
Prekëse Prekëse
0
Prekëse
E këndshme E këndshme
1
E këndshme
Dreqin Dreqin
0
Dreqin
S'e pëlqej S'e pëlqej
0
S'e pëlqej
Dështim Dështim
0
Dështim
Peshkop Peshkop
0
Peshkop
E pëlqej E pëlqej
1
E pëlqej
Dashuri Dashuri
0
Dashuri
O perëndi O perëndi
0
O perëndi
E frikshme E frikshme
0
E frikshme
Hallall Hallall
0
Hallall
Ça dreqin Ça dreqin
0
Ça dreqin

Komente

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Shpërndaje!

Shpërndaje emocionin me miqtë e tu më të afërt!