Si të rregulloni disa nga problemet tuaja të gjumit sipas shkencës


0
6 shares
problematika gjumi
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ne shpenzojmë rreth një të tretën e jetës tonë duke fjetur. Si cilësia e pushimit të natës tonë dhe shëndeti ynë i përgjithshëm varen drejtpërdrejtë nga sjellja jonë në gjumë dhe në atë që bëjmë para se të shkojmë në shtrat.

Ne kemi bashkuar rekomandime nga specialistët më të mirë se si të flemë siç duhet për të rregulluar të gjitha problemet tuaja shëndetësore.

Dhimbje në shpatull

dhimbje shpatulle

Nëse zgjoheni me një shpatull të lënduar, përpiquni të mos ju zëjë gjumi anash, sidomos në shpatullën e vravre. Gjithashtu nuk këshillohet të flini me bark pasi shkakton një disnivel të shpatullave.

Pozicioni më i mirë i gjumit është shtrirë në shpinë. Vendosni një jastëk të hollë (një jastëk ortopedik do të jetë më mirë për ju) nën kokën tuaj. Merrni një jastëk, vendoseni në barkun tuaj dhe përqafojeni. Shpatullat tuaja tani do të jenë në pozicionin e duhur dhe të qëndrueshëm.

Nëse nuk ju pëlqen gjumi në shpinë, provoni të shtriheni në anën që nuk është e dhimbshme. Mblidhini këmbët pak në drejtim të gjoksit dhe vendosni një jastëk në mes të gjunjëve. Fjetja me dorën nën kokën tuaj nuk është e këshillueshme pasi ajo prodhon një pozicion të panatyrshëm të shpatullës.

Dhimbje shpine

dhimbje shpine

Nëse keni dhimbje shpine, mbajtja e kthesave normale të shtyllës kurrizore është shumë e rëndësishme. Nëse dysheku juaj është tepër i butë, është koha për të marrë një të ri.

Fjetja në shpinë ndoshta është pozicioni më i mirë për ju. Vendosni një jastëk nën gjunjë për të ndihmuar në rikthimin e kthesave natyrore të kurrizit dhe për të zvogëluar tensionin në tendonsjen tuaj. Ju gjithashtu mund të provoni një peshqir të vogël të mbështjellë nën pjesën e poshtme të shpinës për mbështetje shtesë.

Nëse jeni dikush që I pëlqen gjumi me stomak, vendosni një jastëk nën barkun tuaj të poshtëm dhe legenin në mënyrë që pjesa e shpinës tuaj të mos lëvizë përpara.

Nëse ju pëlqen gjumi në anë, atëherë është më mirë për të marrë pozicionin e fetusit. Mblidhini këmbët pak deri në gjoks, duke mbajtur shpinën mbrapa në mënyrë të natyrshme harkore. Vendosni një jastëk të vogël midis gjunjëve. Kjo mund t’ju ndihmojë të hiqni ngarkesën nga pjesa e poshtëme e shpinës tuaj.

Dhimbje qafe

dhimbje qafe

Ashtu si me dhimbjen e shpinë, qafa juaj duhet të mbështetet gjatë gjumit.

Në përgjithësi, duke fjetur në shpinë me një jastëk nën kokën tuaj dhe një jastëk nën çdo krah është alternativa më e mirë. Njerëzit me probleme të qafës duhet të zgjedhin jastëkët e tyre me shumë kujdes, dhe është më mirë të shkoni për jastëkë ortopedike ose të rrokulliset.Nëse preferoni të flini në anën tuaj, sigurohuni që jastëku juaj të mos jetë shumë i lartë. Nuk duhet të jetë më e trashë se 15cm. Në mënyrë ideale, lartësia e jastëkut tuaj duhet të përputhet me gjerësinë e supeve për të mbajtur qafën tuaj në pozicionin e duhur.Nëse ju pëlqen gjumi i stomakut, përdorni jastëkun më të hollë që mund të gjeni. Është më mirë të mos flini në këtë pozicion, pasi duke u shtrirë gjatë gjithë natës me kokën tuaj të kthyer në njërën anë do të sjelli pasoja për qafën tuaj.

Nuk mund të fle gjumë

nuk mund te fle

Mund të jetë e vështirë për të dëbuar telefonat dhe kompjuterat para gjumit, por duhet. Me të vërtetë ndihmon nëse ke probleme të biesh në gjumë. Drita nga ekranet ndikon në ciklet e gjumit tone.Shmangni konsumimin e kafeinës – kafe, pije energjie, freskuese, çaj të zi, çokollatë – të paktën 6 orë përpara se të shkoni në shtrat.Ushtrojuni në mëngjes dhe pasdite. Kjo ndihmon për të tonifikuar tërë trupin tuaj, përmirëson qarkullimin tuaj të gjakut dhe ju ndihmon të bini në gjumë shumë më shpejt.

Më del gjumi vazhdimisht

me del gjumi

Nëse shpesh zgjoheni në mes të natës, nuk duhet të ndaloni vetëm përdorimin e pajisjeve elektronike para se të flini, por edhe të shmangni alkoolin përpara kohës së gjumit. Alkooli ndërpret ekuilibrin e ujit në trupin tuaj dhe ndikon në ciklin tuaj të gjumit. Për më tepër, kontrolloni temperaturën tuaj të dhomës. Temperatura ideale e gjumit është 20-22 ° С.

Gërhitja

gerhitja

Nëse prireni të gërhini, përpiquni të mos flini me shpinë. Në këtë pozicion, indet e grykës varen dhe gjuha juaj bie prapa në fytin tuaj duke ngushtuar rrugët e frymëmarrjes. Flini në anën tuaj. Me kokën tuaj të shtrirë në një pozicion natyror, asgjë nuk do të kufizojë qarkullimin e ajrit.

Ngërçe në këmbë

dhimbje ne kembe

Dhimbjet e këmbëve zakonisht janë spazma të papritura, ose shtrëngimi i muskujve në pulpë, këmbë ose kofshët. Pothuajse 80% e njerëzve vuajnë nga ky problem, pavarësisht nga mosha.
Ngërçet e këmbëve të natës janë më shpesh të lidhura me disa sëmundje, dëmtime nervore. Nëse e përjetoni këtë gjendje shumë shpesh, bisedoni me mjekun tuaj.

Një mënyrë e mirë për të ndaluar ngërçet e këmbëve është që muskujt e pulpës të shtrihen dhe të forcohen. Ju mund të provoni të bëni joga ose të masazhoni këmbët tuaja para gjumit. Vetëm mos harroni: nëse doni të arrini rezultate të mira, duhet të ushtroheni rregullisht.

 

 

 

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Ju pëlqen? Shpërndajeni me miqtë tuaj!

0
6 shares

Cili është reagimi juaj?

Lot Lot
0
Lot
Acaruese Acaruese
0
Acaruese
Hutuese Hutuese
0
Hutuese
Prekëse Prekëse
0
Prekëse
E këndshme E këndshme
0
E këndshme
Dreqin Dreqin
0
Dreqin
S'e pëlqej S'e pëlqej
0
S'e pëlqej
Dështim Dështim
0
Dështim
Peshkop Peshkop
1
Peshkop
E pëlqej E pëlqej
0
E pëlqej
Dashuri Dashuri
0
Dashuri
O perëndi O perëndi
0
O perëndi
E frikshme E frikshme
0
E frikshme
Hallall Hallall
0
Hallall
Ça dreqin Ça dreqin
0
Ça dreqin

Komente

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Shpërndaje!

Shpërndaje emocionin me miqtë e tu më të afërt!