Këshilla për çlirimin e stresit


0
9 shares
qetesi mendore
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ne kemi krijuar një listë të dobishëm me mënyra kryesore për lehtësimin e stresit. Në shikim të parë, ato mund të duken si sugjerime të përgjithshme, por mos u dilni në konkluzione ende.

Për t’i bërë këto këshilla edhe më të dobishme në jetën tuaj të përditshme, kemi sugjerime specifike se si t’i përdorim për të ulur stresin dhe për të rritur shëndetin dhe mirëqenien e përgjithshme.

Meditimi është i përkryer për të gjithë sepse është pa shpenzime, mund të bëhet kudo në çdo kohë dhe është një mënyrë e provuar për të zvogëluar stresin.

Studimet kanë treguar se meditimi ul presionin e gjakut, nxit sistemin imunitar dhe përmirëson aftësinë për t’u përqendruar. Pjesa më e mirë është se nuk duhet t’i kushtohet shumë kohë, mjaftojnë vetëm disa minuta në ditë.

meditim

Merr frymë thellë, ka momente ku zhgënjimi, zemërimi ose ankthi juaj do të rritet në nivele dërrmuese. Kur ndodh kjo, të merrni frymë thellë është shoku juaj më i mirë. Ju detyron të ndaleni dhe të qetësoheni në mënyrë që të mund të përballoni më mirë çdo gjë që po ndodh.

Marinsat Amerikanë përdorin teknika të tilla për të qetësuar veten gjatë situatave kërcënuese për jetën, si kërkimi për bomba të fshehura. Hej, në qoftë se funksionon për diçka të tillë, nuk do t’iu dëmtojë ta provoni.

Të kërkoni përkrahje tek njerëzit tuaj të afërm është një mënyrë efektive për të reduktuar stresin. Ne të gjithë duhet të hapemi, të dëgjojmë një zë miqësor, ose ti ikim nga përgjegjësisë për një kohë.

Nuk ka rëndësi nëse kontaktoni personalisht, në telefon, në rrjete sociale ose në një grup në internet. Çështja është për të arritur tek njerëzit që janë atje për ju dhe mund t’ju ndihmojnë të ndjeheni më mirë kur jeni të demoralizuar.

Ushtrimet fizike janë një mënyrë e shkëlqyer për të çliruar stresin dhe për të përmirësuar shëndetin e përgjithshëm. Ushtrimi i rregullt ndihmon në largimin e fenomeneve që zakonisht dëmtojnë, si depresioni dhe sëmundjet e zemrës.

stervitje

Siç thotë dhe shprehja, “është më mirë të qeshni se sa të qani.” Duke I kushtuar vëmendje momenteve gazmore në situata jo shumë të favorshme ndihmon në lehtësimin e gjendjes shpirtërore dhe zvogëlimin e stresit.

Muzika ka një efekt të mahnitshëm në trupin e njeriut. Pra, nuk është çudi që muzika nxit humorin, ul presionin e gjakut, redukton ankthin dhe më shumë. Herën tjetër që ndjehesh i stresuar, degjo meloditë e tua të preferuara. Ju gjithashtu mund të përdorni një terapi muzikore.

Kjo mund të tingëllojë si shaka, por të qenit mirënjohës zvogëlon stresin. Studimet tregojnë se mirënjohja praktike mund t’ju bëjë më të lumtur, stres më të ulët, t’ju mbrojë nga depresioni, të përmirësojë gjumin dhe të rrisë sistemin tuaj imunitar. Është gjithashtu e shpejtë, e lehtë dhe pa zhpenzime.

Prano se nuk mund të kontrollosh gjithçka. Pa marrë parasysh se sa  shumë përpiqeni, nuk mund t’i kontrolloni të gjitha, të kuroni sëmundjet e pashërueshme, ose të ndaloni procesin e plakjes. Nëse ndodhin gjëra negative pavarësisht nga të gjitha përpjekjet tuaja, kujtohuni se nuk është për shkak se nuk keni provuar mjaftueshëm.

Dëgjimi i deklaratave pozitive dhe mbështetëse në kokën tuaj është shumë më e këndshme dhe më qetësuese se një rrjedhë e qëndrueshme e negativitetit. Për të ulur stresin, punoni në zvogëlimin e sasisë dhe intensitetit të bisedës negative ndaj vetes tuaj. Qëndroni pozitiv!

Marrja e pushimeve të rregullta dhe marrja e kohës për veten është çelësi i menaxhimit të stresit. Edhe në qoftë se ju mund të keni vetëm për 5 minuta kohë të lirë, përdoreniatë për të bërë diçka që ju pëlqen. Mund të jetë të lexuarit e një libri apo reviste, qepje, kopshtari, ngjyrosje… çdo gjë që ju pëlqen! 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Ju pëlqen? Shpërndajeni me miqtë tuaj!

0
9 shares

Cili është reagimi juaj?

Lot Lot
0
Lot
Acaruese Acaruese
0
Acaruese
Hutuese Hutuese
0
Hutuese
Prekëse Prekëse
0
Prekëse
E këndshme E këndshme
0
E këndshme
Dreqin Dreqin
0
Dreqin
S'e pëlqej S'e pëlqej
0
S'e pëlqej
Dështim Dështim
0
Dështim
Peshkop Peshkop
0
Peshkop
E pëlqej E pëlqej
3
E pëlqej
Dashuri Dashuri
0
Dashuri
O perëndi O perëndi
0
O perëndi
E frikshme E frikshme
0
E frikshme
Hallall Hallall
0
Hallall
Ça dreqin Ça dreqin
0
Ça dreqin

Komente

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Shpërndaje!

Shpërndaje emocionin me miqtë e tu më të afërt!